A partir de cette page vous pouvez :
Retourner au premier écran avec les catégories... |
Titre : | Classroom assessment techniques : A handbook for college teachers |
Auteurs : | Thomas Angelo, Auteur ; Kathryn Patricia Cross, Auteur |
Type de document : | texte imprimé |
Mention d'édition : | 2nd édition |
Editeur : | San Francisco : Jossey-Bass, 1993 |
ISBN/ISSN/EAN : | 978-1-55542-500-5 |
Format : | 1 vol. (xx- 247 p.) / 28 cm |
Langues: | Anglais |
Index. décimale : | 210 (Pratiques pédagogiques) |
Catégories : | Éducation ; Ingénierie pédagogique ; Psychologie de l'apprentissage ; Sciences de l'éducation |
Résumé : |
This revised and greatly expanded edition of the 1988 handbook offers teachers at all levels how–to advise on classroom assessment, including:
What classroom assessment entails and how it works. How to plan, implement, and analyze assessment projects. Twelve case studies that detail the real–life classroom experiences of teachers carrying out successful classroom assessment projects. Fifty classroom assessment techniques Step–by–step procedures for administering the techniques Practical advice on how to analyze your data |